vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

onsdag, januari 25, 2006

skrattfest

Igår kväll när jag och sambon kollade på Joey så började jag helt plötsligt skratta som bara den, det var inte något på tvn utan det var något som sambon gjorde. Efter det gick det inte att sluta! Jag skrattade så jag hade ont i magen, inte kunde andas eller vara allvarlig. Tillslut smittade dete av sig till sambon också. Snacka om att det var svårt att borsta tänderna när man skrattar så mycket *flinar* Hade lyckats lugna ner oss när vi gick och la oss men sen började vi igen och väckte sonen! *skrattar* Efter det var det lite lättare att lugna ner sig för sonen behöver sin sömn. Det spelar ingen roll om han ska lämnas sent på dagis eller tidigt för när det är tidigt som gäller så vill han inte upp och när det är sent så går han upp för tidigt. Hehe. Imorse när vi har "sovmorgon" så vaknade han kvart i sju och började leta efter pappa som redan hade gått till jobbet. Jag ville INTE gå upp men blev liksom tvungen då sonen kan hitta på en mängd men farligheter när man inte är uppmärksam. På ett sätt så ser jag fram emot att han ska bli tonåring för då får jag iaf sova!!