vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

måndag, januari 09, 2006

virrig, jag? nääää

Snacka om att jag är helt virrig!! Trodde att skolan började idag och började nu göra mig iordning för att dra och kollade på min kallelse. Ja just det skolan börjar inte förrens på onsdag!! *skrattar* Skönt för mig men samtidigt...ja jag vet inte...var lite inställd på att börja idag ju! Vet inte om jag ska berätta detta för sambon då svärföräldrarna ska hämta sonen på dagis imorgon och jag inte vill träffa min svärmor. Jag tycker att hon är ganska jobbig *suck* mest för att hon är en alkoholist och jag inte känner att jag känner henne alls och det inte går att prata med henne. Vi får se hur jag gör. Snart kommer kusninen och hämtar mig, vi ska dra till vällingby. Japp japp.

1 Comments:

At 2:01 em, Anonymous Anonym said...

Oh, skönt med mera jullov. Det är bra att INTE säga till folk för då får man vara ifred. ;) Tror inte jag tar mig till fk idag, kallt ute, ont i kroppen, har mailat tanten men hon vägrar svara. Biatch.
Puss

 

Skicka en kommentar

<< Home