vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

onsdag, december 28, 2005

Julstöket är äntligen över

Julen....jag blir varm inombords av den..kanske är det för att jag tänker tillbaka på hur viktig den var när man var yngre. Den här julen har varit kul men ack så jobbig. Julafton spenderades med svärföräldrarna hemma hos sonens faster, sonen var INTE på sitt bästa humör. Nästan allt var vill inte och dumma dig. Skålen med nötter som såg så fin ut blev som en skål med bollar, sonen slängde nötter överallt. Sen när jultomten hade kommit, sonen var ganska rädd, och julklapparna fick öppnas så förälskade han sig i det första paketet han öppnade. Juldagen firade vi med min mamma och min familj. Sonen var en liten gentleman hela dan, kanske för att han får hela uppmärksamheten av både sin moster och mormor? Kul hade vi iaf. Sambon blev dyngrak *skrattar* Annandag jul har sedan mamma och pappa skilde sig alltid spenderats med pappa, även den här. Vi åkte till hans grav och tände ljus. Det var fint och skönt att vara med honom som "vanligt". Fick en massa fina julklappar bla en digitalkamera av min syrra! Yeah she rocks! Kul att elvira kommer hem snart :) Snacka om att vi ska spela en massa då snygging!!