vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

onsdag, december 07, 2005

konstig dröm

Jag hade världens skummaste dröm. Sonen var en liten bebis och jag vet inte var sambon och jag var någonstans men det var inte hemma även om det kändes som det. Det var ett annat barn med också men jag har ingen aning om vem det var. IAF det framkom snart att sonen uppförde sig skumt. Jag kom snabbt fram till att sonen var besatt av en ond demon. Jag bankade sonen i ryggen mycket och då kom det svart rök ur munnen på honom. Jag kommer inte ihåg hur men jag lyckades få ur den elaka demonen ur sonen men då gav sig demonen på det andra barnet *suckar* Det var en hemsk dröm!

1 Comments:

At 6:34 em, Anonymous Anonym said...

Fy, drömmar kan vara läskigt verkliga.. Tur att han mera är besatt av snälla änglar i verkliga livet då. :) Puss

 

Skicka en kommentar

<< Home