vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

måndag, december 19, 2005

skolan snart slut

Sista lektionen imorgon, egentligen skulle vi inte ha någon lektion men vår dumma desktop lärare bara hittar på nya pass *suckar* Ska prata betyg med honom imorgon, det är bäst att jag får minst VG annars kanske jag blir tvungen att strypa honom. Han är fan den sämsta läraren jag någonsin stött på!! Hittils har jag fått två VGn och ett G, helt ok med tanke på att jag varit deppig de senaste månaderna. Har två ämnen som jag inte fått betyg i än.
Min ena svägerska (den äldsta) har kommit in på sjuksyrralinjen på KI, jag är ganska avundsjuk men var sjukt glad för hennes skull!! Hon sa att nu är det bara jag kvar men det borde inte vara något problem. Me loves her!!
Svärmors 60års fest var i lördags, kan summeras i de här orden: folk jag inte känner, fylla, kul och stojjigt. Det som var sorgligast var att svärmor (alkoholist) drack starköl på toan och var till slut så packad att sonen grät när hon tog upp honom.
Alla julklapparna är avklarade men jag skulle gärna ha köpt mera tex till min syrra men det är svårt när jag är ganska fattig *blä*.
Ny mobil införskaffades idag, jag vet att det inte går ihop med att jag är fattig men min ömma moder lånade mig pengar så jag kunde uppgradera mig för första gången på 2 år. Det blev en vit nokia 6101, syrran och mamma har svarta. Jag har faktiskt saknat nokia, har haft samsung de senaste 2 åren och min e700 var faktiskt bra även om den började bli lite konstig på äldre dar hehe.

3 Comments:

At 9:39 em, Anonymous Anonym said...

sötnos.. saknar dig!! jobbigt med fylla.. :( jag slapp faktiskt det i helgen fast jag var hos mamma i tre dagar! helt otroligt skööönt. De drack en 3.5a bara, DELADE på den till och med. och en folköl är vad jag orkar med att de dricker på en helg.. nåväl. saknar dig som sagt.. puss

 
At 7:26 em, Anonymous Anonym said...

jag kommer hem i januari. :)

 
At 10:04 em, Anonymous Anonym said...

yay elvis kommer hem!!!!

o anja more pressies for meee moooore pressies for me!!!!!!!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home