vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

fredag, december 23, 2005

dan före dan

Hittils har det inte kommit någon mer spya *phew*
Sambon verkar ha handlat alla sina julklappar och jag har slagit in alla mina.
Sambon fick en av sina julklappar ikväll, en badrock och jag fick en kudde :)
Imorgon bitti ska sonen få en julklapp då det tar några timmar innan vi ska till faster där vi iår ska spendera julafton tillsammans med sonens farmor, faster, kusin och andra faster. Juldagen ska firas med mormor och extra morfar, vi ska bli bjudna på kalkon..intressant :)
God Jul allihop!!

1 Comments:

At 8:10 fm, Blogger Elvira said...

hur var julen gumman? skriv :)
Jag hade faktiskt min bästa jul någonsin. hehe
åt köttbullar med pinnar och doppade dom i lingonsylt. haha

saknar dig så sjukligt mycket!! dan efter att jag kommit hem kan vi väl ha en simpsons cluedo kväll??
Ni har väl inte fuskat och övat massor nu när jag varit borta.. Jag har bara sett simpsons med japansk dubb så jag kan ingenting.. lol

 

Skicka en kommentar

<< Home