vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

måndag, januari 02, 2006

snart börjar skolan igen

Om en vecka är jag tillbaka i skolan och förhoppningsvis har jag bara bra lärare ;) Ringde CSN tidigare för att se hur det går med mitt lån dvs om jag skulle få något eller inte. Såklart var det en inkompetent kille som började babbla om att min skola har övergått till manuell behandling vilket gjorde att jag behövde få dem att skriva på ett papper innan de kunde besluta något. Jag ringde till skolan och de hade ingen aning om vad csn killen snackade om *suckar* Så jag ringde tillbaka och fick prata med någon annan som fixade allt. Irriterande att jag måste ringa och flåsa dem i nacken för att få det att fungera men samtidigt ska jag inget säga för det här är första gången som jag har haft "problem" med csn.

Nyårsafton spenderade vi med syrran och hennes kille i hans föräldra hem i täby. Vi spelade, drack och hade super kul!!