vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

söndag, januari 22, 2006

så är det

Jag är slö och inte alls intresserad av att vara med andra. Tur jag har att sambon drog iväg med sonen för att leka med faster, kusin, farmor och farfar. Kunde dock inte säga att jag inte ville följa med för det går inte så jag fick dra en vitlögn om att plugga. Sonen hade ont i knänen igår kväll igen och jag bara känner på mig att det kommer att bli värre med tiden *suckar* Jag måste klura ut hur man för över bilderna från min digitalkamera till datorn så jag kan visa upp söta sonen! =)
Bara jag som ska äta middag här hemma idag då resten av familjen hade fått våfflor av faster. Jag ska dock äta gott gott; mandelpotatis i ugnen med svamp och svartrot och kyckling till. Kanske ska börja laga mat....mmm tror det. Det är så otroligt lungt och skönt när killarna är ute på äventyr =)