vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

torsdag, november 10, 2005

Världens bästa moster!

Världens bästa moster med världens såklart bästa hund kom och hälsa på oss idag. Sonen blev helt till sig och har bara haft kul :) När sonen skulle sova middag hände nästan precis samma sak som jag berättade om igår nämligen att han lekte sig till sömns. Jag och mostern höll på och spelade kort och saknade vår elvira. När jag gick för att kolla till sonen så hittade jag honom med hela sin bokhylla i sängen, mostern tittade och det var det sötaste hon hade sett. Jag hittade kameran och tog några bilder som jag såklart ska visa framtida flickvän till sonen ;) Sen började jag plocka undan lite av hans leksaker så han skulle kunna sova. Damn jag tog ingen bild med mobilen så jag kunde visa er...så jag tog en bild på sonen när han sov för jag tänkte att det måste ju vara bättre än ingenting. Då den är tagen med mobilen är den liten men ack så söt.

Såklart blev jag nostalgisk och började rota i datorn efter en bebis bild på min pojk. Hittade min favvo bebis bild. Sonen är hela 5 dagar gammal och sover på vår säng i sin pappas gamla sparkdräkt från 70 talet...rawr!


Angående min engelska uppsats/arbete råkade jag titta i min almenacka och den ska inte vara klar förrens nästa vecka *flinar* Jag har tid på mig att göra den nästa vecka och slipper just nu. Sonen såg precis bebis bilden på sig själv och började skrika helt vilt mema...MEMA bebis sover!! :) Han känner igen bilden som jag har förstorat och som hänger hemma i vardagsrummet.

2 Comments:

At 7:43 em, Anonymous Anonym said...

Jag älskar min systerson så mycket! Han får mig så glad med bara ett leende och av hur glad han blir av att se mig! Han är min älskling!!!

 
At 8:12 em, Anonymous Anonym said...

omg han har blivit så sjukt stor!! och den sötaste ungen i världen U__U;;
JAG VILL HEM!! Vill också spela kort eller simpson cluedo och sen gå o titta på bubbis när han sover.. suck... jag vill hem...

 

Skicka en kommentar

<< Home