vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

fredag, oktober 28, 2005

sjuk

Jag är fortfarande sjuk men har inte lika ont som tidigare i veckan. Men det betyder såklart att jag är snorig som sjutton och har en elak slemhosta. Det låter som jag ska hosta upp en lunga. Håller på och tvättar lakan i tvättstugan, typ enda gången jag använder den för annars är det vår egen tvättmaskin som gäller. Men jag behöver städa också, det har inte varit så här skitigt hemma hos oss sen sonen var en liten bebis. Det är bara jobbigt att städa och dona när man inte mår bra :( Försökte få syrran att komma och hjälpa mig och städa men den lilla latfisen ville inte! Jag känner mig lite lessen över att behöva ta hand om det själv när hon finns tillgänglig *flinar*
Järnspikar, måste springa ner till tvätten *poff*

1 Comments:

At 12:08 fm, Anonymous Anonym said...

Är du fortfarande krasslig? Om så hoppas jag att du kryar på dig snart :)

 

Skicka en kommentar

<< Home