vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

fredag, oktober 21, 2005

bloggandet

Det är så roligt hur det här med bloggande är så pass "nytt" här i sverige. Jag blir så full i skratt då jag själv hållit på i flera år. Det enda som inte är roligt är att allt som jag skrivit inte är sparat då jag haft egen domän eller haft min blogg på andras domäner. Om det inte var så att jag hade ett behov att skriva ner saker lite titt som tätt så skulle jag lägga ner verkstad för jag gillar inte att det blivit så inne. Det som för mig blivit en mognadsgrej är att inte skriva på engelska för det gjorde jag i alla år förut men nu känns det också så töntigt så jag skriver på svenska. Men blä nu låter jag så jobbig som om jag är bättre än alla andra vilket inte är fallet. Jag åbror "det är för tidigt på morgonen för att kunna formulera sig helt korrekt", sonen tyckte att halv sju var en bra tid för en trött mamma att gå upp...håller inte riktigt med men men.

P.s Digital tv rockar, främst för att jag har animal planet :)