vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

tisdag, oktober 18, 2005

digitaltv

En trevlig tjej ringde från UPC förra veckan och undrade om jag ville byta till digital tv. Vi har ju funderat på det sa jag och hon berättade att om jag gjorde det nu så skulle vi spara 100kr i månaden. Som de snåla människorna som jag och sambon är så sa vi ja. I fredags kom det en repartör nisse och instalerade ett nytt kabel hål (??!!) och ikväll levererade de digital boxen till dörren. SAmbon blev som en liten kille igen helt exalterad över att få leka med den nya leksaken. Stackars honom som måste vänta tills imorgon efter 18 då det kommer att funka. Jag som trodde att jag var lättroad *flinar*

1 Comments:

At 9:19 fm, Anonymous Anonym said...

Men hallå. Faller du för telefonförsäljare, va va va?? ;) Är otroligt anti sen den där från comhem ringde och flåsade i luren till oss. *ggrrr* Vad hade ni för tv innan förresten? Är så glad att jag bor i comhemhus så jag har kabel.. Fast comhem har ringt x antal ggr och försökt få oss att ta sån där bredband-tele-tv i ett. yeah right. saknar dig! pusss

 

Skicka en kommentar

<< Home