vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

lördag, oktober 07, 2006

Lördag

Idag har vi haft fullt upp här hemma. Vi har varit på loppis, försökte hitta lite ombytes kläder till dagis men det fanns inget som jag gillade där. Efter det var iväg till affären, köpte en MASSA grönsaker och så lite godis till sonen. När vi kom hem så bakade vi muffins, sonens favorit är vanilj med choklad bitar i :) Och nu håller jag på och gör en rostbiff i ugnen. Känner mig som värsta hemmafrun då jag pulat så mycket i köket idag *flinar*

Det finns inget bättre än en traktor!

Kalaset med byggare bob tema var en klar hit!

Att leka med yngsta morbrorn är bland det roligaste som finns.


Vi är läskiga i den här familjen!

3 Comments:

At 3:10 em, Anonymous Anonym said...

ska du, jag, max och william gå på skansen eller nåt??? kolla ifall vigge vill med? kanske utan eva för en gångs skull...

 
At 10:44 em, Blogger ELVA said...

Den är på engelska. men är du nöjd nu? :)

 
At 7:20 fm, Anonymous Anonym said...

hej. hoppas allt är bra med dig. får jag länka dig? jag hatar att jag alltid måste gå till din site via allies...
ha det så bra hemma i snöiga sverige!
kram / karin

 

Skicka en kommentar

<< Home