vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

tisdag, augusti 01, 2006

utmattad

Spenderat de senaste 2 timmarna med att städa lägenheten, det brukar inte ta så lång tid men jag hade sonen i hasorna. Han var uttråkad och gnällig. Ett tag kändes som jag sa till honom mer än jag städade. Jaja nu är det rent hemma, renbäddat och vi (jag och sonen) har fikat på balkongen. Sambon har åkt med en kompis till Bollnäs och kommer inte hem förrens imorgon kväll. Det är skönt att vara ensam hemma om kvällarna men jag saknar att skratta åt hans dumma skämt ;)

Ja just det!! Sonen har sedan 3 nätter tillbaka sovit utan blöjja och utan att han kissat i sängen!! Världens bästa kille *ler stolt* Vi köpt sånt där frottelakan idag så ifall han råkar kissa i sängen så är det ingen stor grej. Sonen verkar dock inte tycka att det är någon stor grej :)

Hittade en stor spricka i min mobil och den är inne på service. Jag ska klara mig 2 hela veckor med en dum sony ericsson *suckar*. Efter 1½ dag med lånetelefonen har jag äntligen fattat hur man messar *flinar*

Nä nu ska jag hoppa in i min vän duschen.