vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

lördag, juli 29, 2006

Potpurri

Jag har mest jobbat, men efter ikväll så är jag ledig hela 4 dagar...snacka om lyx!! Fick ett sug efter en mp3 spelare och är nu en stolt ägare av en rosa CREATIVE 1GB spelare.

Om en månad är det bröllop mellan J och K. J ringde mig häromdan och frågade mig om jag inte kan tänka mig att vara fotograf för bröllopet. Jag sa att så länge som jag får en lathund på vad de vill att jag ska fota. Nu börjar jag bli lite nervös för tänk om det blir skit bilder. Måste prata med J om att jag är nervös inför det här :)

1 Comments:

At 3:07 em, Blogger Lexi said...

du tar inte skit bilder, du har öga för det där och du tar massor av bilder vilket alltid är bra! du kommer vara toppen!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home