vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

onsdag, augusti 30, 2006

blir äldre och snuvigare

Bröllopet var bara sååååå fint, jag hade verkligen tårar i ögonen. Jag blev sentimental över hur länge jag har känt J och hur jag har sett honom växa som man. Han och K´s äktenskap kommer att hålla och vara lyckligt, jag är helt säkert. Hade velat visa bilder men då det inte är mitt bröllop känner jag inte att jag kan det. Men jag kan visa en bild på samobon och mig som jag tog. Jag trodde att jag skulle vara mer nervös över att ta alla bilder åt bröllopsparet men det var bara kul.

Snart är det födelsedagar upp till öronen! Sambon blir 30år på söndag, jag blir 27 på tisdag och sen en vecka senare blir sonen 3år. Snacka om en pärs att hela familjen fyller år inom två veckor. Mamma ska köpa mig en mobil som jag är kär i...japp jessica det är ditt fel!! Under bröllopet när jag tog en massa bilder kom jag fram till att min kamera inte är lika som jag trodde *ledsen* Så min stora önskan nu är en ny kamera, har kollat in en som jag tror är bra men den är så klart dyr. Drömkameran.....skulle vara coolt om sambon köpte den till mig but i´ll just dream on hehe.

Jag är hemma och är sjuk, typiskt att det ska hända när sambon kommer vara i göteborg. Jaja det kan bara bli bättre ;)

2 Comments:

At 4:01 em, Anonymous Anonym said...

du är så jäääävla fin min älskling!! Rickard med såklart!! Åh ni är så fina!! och min telefon är bäst, som blir din telefon, fast inte min telefon men en likadan. ja. något sånt. :) puss

 
At 12:59 fm, Anonymous Anonym said...

grattis en timme i efterskott!
jag tänkte smsa dig idag på jobbet men så tyckte jag att det var så tråkigt så jag ville ringa när jag slutade. Men sen hände så mycket så jag glömde. :(
superfin bild på dig och rickard.

hoppas vi får tid att ses snart.
i miss you! <3

 

Skicka en kommentar

<< Home