vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

onsdag, oktober 05, 2005

kusinen igen

Åt lunch med sambons kusin (aka kusinen) i vällingby. Precis beställt mat och ska leta efter någonstans att sitta när kusinen blir arg. Jag fattar som vanligt ingenting utan fortsätter till bordet som valts. Tydlingen hade ett bord med någon slags arbetare pekat och pratat om oss eller som hon sa det mig. So? Jag bryr mig inte, vet att jag är tjock och om jag vet det är jag ganska säker att alla andra också vet det. Men kunde ämnet släppas? Nope för hon HATAR sådana människor bla bla bla, fick mig att undra om hon hade hållit på lika mycket om det ifall att det var hon som hade blivit pekad på. *suckar* Ibland undrar jag varför vi umgås utan barnen men vet att det är för att jag inte har typ några kompisar.