vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

måndag, oktober 03, 2005

Suck och stön!

Efter att ha under flera månader nu varit irriterad på att bloggen på den andra siten oftast inte funkar på min dator men på andras så lägger jag ner. Fine, syrran har gjort världens finaste design till mig men vad ska jag göra när jag inte kan skriva när jag vill? Tycker dessutom att det är orättvist mot syrran som måste höra mig klaga hela tiden om något som hon för en gångs skull inte kan fixa. Min syrra är bäst och jag älskar dig allieboballie!!

Blä nu måste jag fixa ett elakt försättsblad till min distanskurs för det behövs tydligen till varje uppgift spela roll att den är lite och egentligen inte behöver det! Urgas!!

1 Comments:

At 7:09 em, Anonymous Anonym said...

vad skönt att du kommer ha en fungerande sida. :)
det är så skönt att läsa om ditt vardagsliv.
kag längtar hem. vill ha spelkvällar o video kvällar o bara få vara me mina vänner. saknar er alla så mycke. imorgon ska jag träffa min enda vän här. vi ska på disney land. hoppas de blir kul. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home