vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

lördag, juli 15, 2006

time off

Var med sonens faster på bio igår och såg Pirates of the Carribean. Jag glömmer så snabbt hur kul det är att gå på bio och hur jag verkligen går allt för sällan nu när sonen kommit till världen. Det var roligt och filmen var bra men jag längtar redan efter nästa del!!

Jag har tagit ut min tung piercing helt appropå. Skulle till tandläkaren och då måste man ju ta ut den men sen kände jag att jag inte ville sätt i den igen. Jag har gått och irriterat mig på den det senaste året och det känns som om den anja som gillade sin piercing inte finns kvar längre på något konstigt sätt. Jaja...saknar den lite men inte alls lika mycket som jag trodde att jag skulle göra vilket gör att jag vet att det är rätt beslut.

1 Comments:

At 1:08 em, Anonymous Anonym said...

Men förresten -jag behövde aldrig ta ut min tungpiercing när jag var till tandläkaren!?

 

Skicka en kommentar

<< Home