vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

fredag, juli 07, 2006

semester

Värmen är fan i mig bedövande...jag orkar ingenting! Sen har det väl lite med att göra att man är tjockis också så man vill ju inte precis ha på sig lite kläder heller. Tycker absolut att det är FÖr varmt...inte skönt med 30 gradig värme HELA tiden....20-25 är mer för mig. Helst vinter men tydligen är det inte säsong för det ;)

Imorgon är det möhippa!!!! Ska bli sååå roligt, det är inte för mig utan för mitt ex´s fästmö. Jaaa mitt ex är min bästa kill kompis.

Nu har jag semester i 1½ vecka, ska bli skönt faktiskt. Hoppas på att hinna läsa en massa, ha kul med sonen och hinna få ordning med hemmet. Vi får se hur det går med det senare.

Här är ett litet experiemnt för att se hur bra min kamera var med närbilder på blommor. Sambon undrade om jag hade blivit lite galen när jag började plåta rosor hehe.










Sonen älskar hallon och jordgubbar men mest hallon. När vi åt middag med svärföräldrarna på landet häromdan chockade han oss alla genom att inte vilja ha glass utan bara bär :)



På väg hem från middagen med svärföräldrarna såg vi en älg på ängen! Sonen blev helt till sig och vi stannade bilen för att titta en stund.

1 Comments:

At 4:32 em, Anonymous Anonym said...

Åååh! Ska dom gifta sig!! Vad roooligt. :) Fast någonstans känns det som att jag redan visste det, hm. Kan vara min alzheimers light som spökar. puss

 

Skicka en kommentar

<< Home