vardagstrubbel i livet som mamma

Mitt hjärta är rispat.

måndag, maj 15, 2006

sjuka hela bunten?

Bara för att jag gick omkring i lördags och basunerade ut att jag hade plåt mage och AAALDRIG skulle blir sjuk blev jag det natten till söndag. Jag och sonen är hemma och fortfarande krassliga. Sonens avföring är helt flytande så han kan inte gå till dagis förrens den är fast igen *suckar* Jag vågar inte äta något för att jag är rädsla att det ska komma upp igen. Men magen verkar inte vara lika irriterad längre. Igår sova jag mest hela dagen och kunde ändå vakna trött imorse...*flinar* Imorgon har jag bokat tvätt tid i tvättstugan men jag är inte helt säker på om jag orkar. Sen ser jag så läskig ut att jag inte vet hur andra kommer att reagera. Jag spyr nämligen så kraftigt att jag brukar spräcka små blodkärl i ansiktet så jag är röd prickig mest runt munnen och ögonen men nu är tom ena ögat lite rött *snyftar* Har mycket som jag ska hinna med idag....usch och fy för att inte göra saker i tid!!

1 Comments:

At 6:56 em, Anonymous Anonym said...

urk. stackare. :(
Jag vaknade vid 3 idag och undrade lite varför du inte ringt och väckt mig. ^^;
Misstänkte att du inte hade varit is skolan.
Hoppas du blir bra snart.

kram
elvira

 

Skicka en kommentar

<< Home